Fredag den 14:e Augusti

Idag vaknade jag klockan 9 xD var lite lat i dag, åt Frukost.
hopp i duschen och ut med Zlatan efter det. var ute i
1 timme med  honom xD runt klockan 11 så var vi hemma
i gen. efter som jag inte hade något att göra så satt jag ock
läste min bok.. efter ett tag så satt jag mig i soffan och tittade
upp i taket xP Kul va?? klockan är 13.00 så ar det bara att
gå till köket och titta vad som fanns att äta, med den turen
 jag har så fanns det iget gjort... så jag var tvungen att laga
åt mig :P åt Ris med ägg. för övrigt så har jag vell sutit och
tittat på TV och varit ute med Zlatan.

klockan är nu 17.00 har presis sett klart serien "Chrno Crusade"
Slutet på serien är så sårligt spec den här delen av serien
jag börjar nästan att gråta när jag ser den här delen av slutet.. :'(
 ( se Video )




just nu sitter jag här och gör nada... ska vell fortsätta
att läsa min bok så att jag blir klar någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0