Lördag den 15:e Augusti

idag vaknade jag klockan 8 xD satt och tittade på tv ett tag, sen runt 10.00 så gick jag utt med Zlatan tog med mig tennisbollen för att kasta. vi gick upp till Fotbolls-plan. Tennis bollen gick tyvärr sönder xP



runt klockan 11.00 så började vi gå hem. både han och jag var trötta. kunde inte låta honom springa lös som jag brukar göra efter som det var massa folk med hund som gick för biii xP aja

resten av dan har jag suttit barnvakt åt Obii medans morsan&farsan gick på dop .xD pallade inte följa med.

runt 20.00 tror jag det var i alla fall så gick Jag, Andii, Obi, Joshua och Zlatan ut i regnet för att promenera Zlatan ett tag.
det regnade inte lite.. xD när vi kom hem så var det bara att börja torka Zlatan. både med Handuk och med hårtorken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0