Måndag den 10:e Augusti

Vaknade i dag klockan 07.00 och tänkte
det är en veck kvar tills skolan börjar
fan tänkte jag...*Suck*
Åt Frukost  vid 8 så gick jag och väckte
Obi för att göra i årdning honom till
dagis :P tänkte jag väker honom då efter
som han tar sin tid att äta sin frukost och
klä på dig. men i dag gick det snabt,
redan vid 8.30 så var han helt klar. jag var
förvånad lixom XD men aja han satt och
tittade på Tv tills det klockan var runt 9
lixom :P Gick och lämnade honom på dagis
och sen direkt ut med Zlatan efter som
han fick inte följa med till dagiset....



Sen var klockan 12 då var det vell och äta mat
jag åt Ris med Kasler  *Mumms* x3. satt och åt
framför datorn och tittade på Serien "Inuyasha" tyvärr
så har jag snart sätt klart på Serien :'( är på kapitel
145 av 167  


Inuyasha

aja medans jag satt och åt så ringde
Mich :P Hon frågade om vi skulle ut med
Hundarna jag sa ju visst ska bara äta klart XD vi gick
upp till stallet med dom och hälsade på hästarna xD
vi stanade där ett tag och sen åter igen hem.



Nu är klockan 17.30 har presis sätt på avsnit 19 av
"FullMetal Alchemist Brotherhood"  Jätte bra
avsnit tyckte jag i alla fall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0