Måndag den 17:de Augusti

vaknade klockan 7 i dag, för att hinna göra det jag ska göra innan skolan... tyvärr så var det slut på sommarlovet för i år.
klockan 8.45 så började jag och Sandra att cykla till skolan. vi började klockan 9. dagen har varit lugn, vi gjorde inte så mycket fick massa papper, mappar och skåpnyckel.
vi slutade 11.40 (lunch) om man ville, vi stannade och åt. vi fick äta potatisbullar.

sen cyklade vi hem. så fort jag kom hem så gick jag ut en sväng med Zlatan xD

klockan är nu 13.45 sitter och tittar på avsnit 20 av
FullMetal Alchemist Brotherhood ~Father in Front of a Grave~



för övrigt så har jag inte gjort så mycket utav det vanliga lixom xD gick och hämtade Obi klockan 16.00, gick  med Zlatan. sen satt jag barnvakt.
Andi tog med sig "Madagaskar 2"


Jag tyckte den var bra :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skolan var ju helt okej i dag :P I morogn har vi samtal med Bengt, ush xD

2009-08-17 @ 21:46:57
URL: http://sadda.blogg.se/
Postat av: dilia

nej! jag hatar sånt... jag vill inte ha ett samtal med Bengt :S

2009-08-18 @ 17:13:00
URL: http://sabakuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0