Onsdag den 12:e Augusti

Idag vaknade jag klockan 7 xD gick och åt Frukost,  
te och maka. klockan är 8 gick och väkte Obi för att
göra honom i årdning till dagis :D vi började gå till
dagiset klockan 9 typ, jag har tänkt mig att ha med
mig Zlatan till dagiset :P (Han får sitta fastbunden
utanför, där jag kan se honom) han gjorde inga
större problem att sitta utanför ensam. Blev lite
förvånad xD heheh men han är ju bäst så.

 efter att ha lämnat Obi så gick jag och Zlatan en
sväng innan vi skulle hem. jag satt mig vid datorn
som vanligt xD och forsatte att titta på de få
återstående avsniten av Inuyasha 160 av 167
serien slutade lite oväntat enligt mig... men aja
det stog i alla fall att det skulle komma fler avsnit
så småning om, när vet inte... avsniten kanske
redan finns men det är vell bara och titta och se om
de finns. Aja

 


Inuyasha o Sesshomaru

Ruunt klockan 13.00 så sa mamma gör dig i årdning
så går vi ner till stan och fixar ID-kort och ett bank-konto
åt dig. Gjorde i årdning mig, och sen gick jag, mamma 
o Andii till stan. vi gick först och fixade fotot till ID-kortet,
vi gick sedan till Apoteket för att hämta mitt Insulin. på 
vägen till banken så stanade vi och tittade inne i Timari.
va var nu vid banken tog en kund-lapp och sedan var det
ju bara att vänta... äntligen när det var vår tur så kunnde 
vi inte göra något i alla fall än. båda föräldrarna behövde 
vara närvarande... var lite sent nu lixom Farsan var ju på
jobbet. men vi kunnde komma i morrn och fixa det :P
 
Nu sitte jag här och slösar tiden framfördatorn och tittar på serien
Chrno Crusade xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0