Onsdag den 19:de Augusti

i dag vaknade jag klockan 7 xD efter som vi börjar i dag klockan 9.30. men i alla fall så åt jag frukost. gick ut med Zlatan klockan 7.30 var hemma kl.8.30 xD sparkade boll med Honom, så att han får springa lite.
klockan var nu 9.15 så var det dags att börja åka till skolan. I dag började vi med Lektioner enligt schemat.

Engelska
BasEngelska

Svenska
So-Geografi

efter skolan så cyklade jag upp till tennisplanen och skulle möta Andi. så att vi skulle kunna gå hem.
 klockan 16.00 så gick vi och hämtade Obi.
satt barnvakt åt Obi vi satt och tittade på "Madagaskar 2" så mycket efter det så har jag inte gjort så mycket vart ute med Zlatan xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0