Söndag den 16:de Augusti

idag vaknade jag klockan 8, ätit frukost, ut med Zlatan. i dag hittade jag en bättre boll att att slänga åt honom xD vi var vell ute ca 1 timme,  vi sparkade boll i 40min och sen gick vi en liten sväng innan vi gick hem xD

 
( Det blev inte så jätte bra bilder efter som jag tog med Mobilen )

Annars så har jag suttit och läst i min bok som jag äntligen blev klar med xD boken heter:

Legenden om Darren Shan - Vampyrernas Berg



Annars så har jag suttit och lyssnat på musik, jag har suttit och lyssnat på en låt som jag inte kan sluta lyssna på jag tycker den är så jätte bra x3



~ Aluto~ Michi to you all
Älskar bara den låten allså <33 Assa bra !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0