Tisdag den 18:de Augusti

idag vaknade jag klockan 6, åt frukost, ut med Zlatan innan det var dags att åka till skolan.
dagen började med att jag hade Elev-samtal med Bengt klockan 8.10 :S annrs så började vi klockan 9.30. vi ska ha studie-teknink... om jag ska vara ärlig så förstog allting :P det är ovanligt att jag gör det men.. XD aja känner mig duktig
på eftermidagen så hade vi boll-spel, först så körde vi bränboll mot 8:erna så klart så van vi lixom hallå! 9:orna är alltid bäst xD efter bränbollen fick man välja om man ville köra fotboll eller basket. jag hade ingen lust att köra något av som. men tillslut så slutade det med att jag, Jennifer och Linda kastade tennisboll åt varandra. vi fick oss ett gått skratt i alla fall när vi spelade xD

sen var det att cykla hem. tittade posten, så kom det ett brev till mig, min första tanke var vad kan det stå i brevet lixom :P av ren nyfiken het så öppnade jag den ( såklart )  mitt Bank-kort hade kommit xD super glad.
klockan 16 så gick jag, Andi och Zlatan och hämtade Obi på dagis. runt klockan 18 när mamma kom hem från  jobbet så säger jag mamma titta vad som kom med poseten xD mamma ringde pappa som hon alltid brukar göra efter jobbet. så säker mamma gissa vad Dilia fick med posten
- nä vet inte // pappa
- hon fick sitt bank-kort // mamma
- jaha, då får vi lägga in lite mer pengar åt henne xD

jag har varit ute med Zlatan och sparkat boll ett tag nu, han tyckte det i alla fall jag tyckte dte också xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0