Torsdag den 13:de Augusti

i dag har jag åter igen vaknat klockan 7, åt Frukost.
klockan 8 ner och väka Obi för att göra i årdning
honom till dagis xD klockan var 9 nu, så började jag,
Obi och Zlatan att gå mot dagiset. efter att jag hade
lämnat Obi så gick jag och Zlatan till Hundgården
ett tag, så att han fick springa av sig lite x3 Runt
klockan 10.30 så var vi hemma. hade vell inget att
göra, då tyckte jag att jag skulle passa på att läsa
klart Boken som jag lånade innan vi slutade skolan 
xD kul va?? fanns roligare grejer att göra lixom..
efter att jag hade läst ett tag så satt jag ock tittade
på TV "Project Runway" x3  runt klockan 1 så gick
jag och morsan till stan igen för att fixa
ID-Kort & Bank-kont efter som det inte gick i går så
passade vi på. mitt ID-kort kommer om 3-4 veckor :S
och mitt bank-kort eller vad man nu kallar det kommer
om en vecka xD
HEHEHE!

jag och morsan passade på att handla medans vi ändå
var på stan, jag köpte en tröja på NEWYORKER xD sen
var det ju att åka till Hageby-Centrum och köpa Zlatan's
Mat efter som det håller på att ta slut. tyvärr hade vi inte
så jätte tur med vädret det började ju lixom regna *Suck*
det regnade inte lite heller :S hatar Regn!!!
runt klockan 3  så var vi hemma, det första jag gjorde
när jag kom hem var att dricka TE för att få upp värmen, jag
frös som bara den :S satt på datorn och tittade på det nya 
avsnitet av "Naruto Shippuden" 122 "The Hunt"


 
jag satt och sen och tittade på "Chrno Crusade"
tills det slutade att regna så kraftigt för att gå utt med Zlatan.
Satt sen och forsade att se på Serien Chrno Crusade. efter
som det började att regna igen när jag skulle hämta Obi
slapp jag gå ut i regnet efter som Andi erbjöd sig att hämta
Obi på dagiset.

en Rolig sen från serien "Chrno Crusade" hehe :D
(titta på hela videon så förstår ni vad jag menar xD!!!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0