23 December 2009


I dag har det varit en ganska lugn dag :D jag har inte gjort så specielt mycket, jag har suttit och Spelat Playstation 2 på mitt Nya Naruto shippuden Ultimate Ninja 5 som jag köpte i går :D



jag har gjort i årdning grejerna som jag ska ha med mig till stockholm i morrn :P fixa Zlatans Grejer och så :P ev mina grejer med XD 

 Men annars så har jag varit ute i snön med Zlatan super roligt :P vi ha börjat få honom att dra pulkan lite småt, han tycker det är super roligt, man ser på honom när han springer i full fart. Obii sitter på pulkan och försöker hålla sig kvar :P och jag får springa på brevid Zlatan :P 




Jag har suttit och ritat xD
jag hade tänkt mig att rita denna fina bild :D 

 



Resultat! :D ska jag vara ärlig så blev jag nöjd med min bild :D den är hyfsatt lik, men,men


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0