Fredag 17 Juli

Pain
Idag vaknade klockan 8 nångång XD det var ju tänkt att jag skulle få sova lite längre i dag men kunde inte det som sakt "Pain" Smärtan hindrade mig lixom... vaknade försökte gå upp ur sängen så försiktigt som möjligt för att inte få mer ont än vad jag redan hade.. Men det gick inte så jätte bra.. tyvärr

Nu när jag äntligen var uppe så haltade jag till köket tog något och äta. jag satt sen och tittade på film med småbröderna, vi tittade på "Balto" 1&2. jag tyckte ju det var roligt assa länge sen jag såg filmerna xD super bra allså

 



Jag var även ute med Zlatan så got som det gick xD Jag hade tur att Zlatan inte är en sån hund som drar så jävla mycket  när man går med honom. vilken lättnad :D hahaha
för övrigt har jag sutit barnvakt åt lillebrorsan Cristobal xD satt och tittade på massa olika filmer med honom, han fick lixom välja film xD aja min dag har vell varit ganska lugn i alla fall...
Enligt pappa måste jag till vårdcentralen och titta upp min höft som gör ont och får mig att inte gå så bra... aja få se vad de säger vet inte när jag ska ditt... kul *Not*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0