Lördag 18 Juli

Idag kunde jag inte sova så jätte bra vaknade typ var annan timme av smärtan. klockan var vell 10.00 när jag började pigna till, gick och åt Frukost, ut med Zlatan en sväng.
Mamma höll på att städa huset efter som vi ska ha fest och fira Joshua och mamma xD kul. var vel illa tvungen att hjälpa till lite gran så gott det gick i alla fall xD
Joshuas kompis Ricki kom klockan 15.00 vid klockan 16.00 började mammas kompisar att komma :D två av familjerna som kom hade små barn jätte söta, jag vet inte hur gamla de små är men aja

   

klockan är just nu 22.45 och det är fullfart ännu xD på festen :D aja just nu siter jag och gör nada..
när klockan började närma sig klockan 23.00 så började några få xD De sista gick klockan . 00.00 tror jag det var då xP

  

Några bilder på Zlatan efter som jag älskar honom så mycket mycekt <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0