Måndag 13 Juli

 Jag vaknade klockan 8, illa tvungen att vakna så tidigt... små bröderna ska lixom till dagis... måste hjälpa till så att de är klara innan klockan 9 så att Andres (Store bror) ska i väg med dom till dagis

 

Jonathan & Cristobal

aaa... vad ska jag göra nu da? *tänkte jag*
 Jag gick ut med Zlatan ett tag efter att små syskonen hade gott med Andres, klockan var 9.30 när jag gick  runt 10 nån gång så var jag och Zlatan till backa hemma. Så fot vi kom hem gick Zlatan och la sig vid sofferna som han brukar göra efter promenaderna... Jag satt mig vid datorn som jag brukar göra igentligen gör jag inte något vettigt vid datorn förutom att jag sitter och tittar  på serie. 
I dag kom avsnit 15 av " FullMetal Alchemist Brotherhood"




klockan är 14.00 och telefonen börjar låta...
jag svarar
- Hallå?
- Hej vad göru? //Mich
- Inget du da?
- Vakande nyss xD // Mich
-heheh ska vi ut med hundarna och sen till stan och köpa biljetterna? till bion?
- Visst

vid klockan 16.00 tog vi bussen till stan, för att köpa biljetterna till Harry Potter och Halvblodsprinsen.  vi hade ju turen på våran sida då da... det var inte öppet ännu så vi kom i onödan, tydligen öppnade de klockan 18.00.  så vi åkte hem igen och väntade tills det skulle vara dags vi åkte igen till stan klockan 18.00 och köpte biljeterna till Torsdag den 16/7 kl . 17.45.
*Länktar som fan ditt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0