Måndag 20 Juli

Grattist till min Mamma som fyller år i dag



Idag vaknade jag klockan 7.50 för att påmina pappa om att ringa till vårdcentralen. Tydligen skulle vårdcentralen ringa till backa klockan 9.
jag gick till backa till mitt rum och somnade igen. vaknade igen klockan 9 typ. telefonen hade inte ringt så pappa ringde åter igen men då sa de att de ringer tillbacka klockan 12.30.
Jag åt frukost, ut med Zlatan en sväng xD sen ringde min telefon klockan 12.00 typ. det var Michi :D
- Vad göru? //Michi
- inte så mycket sitter barnvakt åt Cristobal XD

 vårt samtal var ganska kort, Michi kom till mig med Kiara och gjorde mig sälskap när jag satt barnvakt.
klockan 12.30 så ringer dom från vårdcentralen, tyvärr fanns det ingen tid tills idag men det sa att de skulle skriva en lapp eller nånting som stog att jag hade ringt. dom bara ring imorrn klockan 8 så ska vi se om vi kan fixa en tid åt dig
jag bara okej?

aja inte mycket senare så kom mina "PÄRON" hem.
Jag och Michi gick ut till hundgården med hundarna så att de skulle kunna springa av sig i parken



sen var det vell att gå hem och äta
Förövrigt så har jag gjort de jag brukar göra när jag inte har något spec för mig att göra xD hehe titta på Naruto såklart xD


Naruto som liten!! så söt xD Naruto-kun <333

Kommentarer
Postat av: andres.

din naturo lover !!! jag ska säga till mamma !!! . vänta bara... ; )

2009-07-22 @ 00:50:35
URL: http://andresitos.blogg.se/
Postat av: Dilia

hehe gör du det xD

2009-07-22 @ 11:53:06
URL: http://sabakuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0