Onsdag 15 Juli

Vaknade klockan 4.00 av att mitt högra ben började göra ont! Jag tänkte vad fan har jag gjort som har gjort att mitt ben började göra så pass ont som det gjorde... gick upp da och se om det fanns något som kunde dämpa min smärta, tog en panodil-tablet och gick sen och försökte sova igen. Men tyvärr så gick det inte att sova da för en klockan 7.00 då det slutade göra ont i mitt ben..
Tyvärr så fick jag villa en timme till da..



jag gick och väkte så syskonen, gav de frukost, fick de att klä på sig och sen i väg med dom till dagiset. När jag kom till backa så gick jag ut men Zlatan efter som han inte hade varit ute. Jag gick och la mig så fort jag var åter igen till backa sov typ 1½ timme klockan var ju 12 nästan lixom typ äta lunch.

För övrigt har jag varit med Mich, varit ute med hundarna och så 

klockan är 22.00 har pressis set 3 avsnit av Naruto Shippuden efter som jag inte har något annat spec för mig lixom :D att titta på serier är något som jag inte skulle kunna klara mig utan :D



Var bara tvungen att ladda upp den här bilden, team 7: Kakashi-sensei, Sasuke, Sakura och Naruto xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0