Söndag 12 Juli

Idag vaknade vid 9 tiden, äta frukost, sen ut med Zlatan XD sen satjag vell vid datorn och såg på Naruto Shippuden.


 
sen ringde Michi tror det var runt kl 1 eller 2 är inte riktigt säker va klockan var just då men aja. Vi gick ut med hundarna, Michi's hund heter Kiara och är en 3 årig Labrador.


Kiara och Zlatan

Sen var jag hoss Mich. klockan var på väg mot klockan 19.00 så blev jag bjuden på Tacos och Mich XD *AAssa gooot*. Medans vi satt och åt så satt vi och tittade på serien "el cuerpo del deseo" 



Sedan spelade vi Guitar Hero vi kom fram till att Michi skulle vara Gitarrist och jag trumis när vi spela, jag kan säga så här jag suger på Gitarr  XD Ja sen tyckte  vi att vi skulle ut med hundarna så vi gick till mig och hämtade Zlatan, vi var och hoppade hoss Michi med hundarna det gick bra tycker jag i alla fall :D Men det är ju lixom vad jag tycker lixom :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0