Söndag 19 Juli

Idag vaknade jag klockan 10.00, jag var vell tröt efter som det var fest i går lixom men smärtan hindrade inte mig att sova vidare som tur va.
jag gick till köket och lagade några pannkakor + satt på vatten-kokaren för att göra te att dricka till


*Mummssss*

Michi ringde. och frågade om jag ville med ut med hundarna, jag gick ju så klart trots min smärta. Men jag överlever i alla fall. vi gick upp till hageby-stallet och hoppade (Michi + hundarna) jag stog där och tog kort xD



är hemma nu och tråkar, jag har suttit och tittat på Naruto shippuden XD (Älskar bara serien allså)
Det är vell det jag ahr gjort i dag da... ska till vårdCentralen i morrn... och undersökaas... Länktar *NOT*


Sasuke Uchiha & Naruto Uzumaki <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0