Tisdag 14 Juli

I dag vaknade jag klockan 8 igen... *Trött*
min morrgon kommer att vara ganska likadan dom få dagarna kvar av veckan... tyvärr

När småbaren hade gåt med Andres så gick jag utt med Zlatan ett tag efter de hade gått. Jag var på väg till hundgården så hör jag plötsligt någon som ropar, det var ju Andres da xD
- Vart ska du da? //Andres
-  Jag har tänkt att gå till hundgården xD
- Jag hänger på, jag måste än då gå //Andres
- Visst xD

 

sen eftes maten så gick jag och Andres till stan till fots med Zlatan. och sen gick vi och hämtade vi Cristobal på dagiset.. Snacka om att jag hade ont i föterna efter det. Gick och la mig så fort vi kom hem.

jag vaknade inte så länge sen efter jag hade lagt mig, satt på datorn och tittade på Naruto Shippuden. 



Sen var jag ute med Zlatan en sväng, och tråkade när jag kom hem


Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter roligt gmn <33 Min blogg gick åt skogen :P Ska väl starta en ny ngn gång :P

2009-07-15 @ 00:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0