Tisdag 21 Juli

Idag vaknade jag klockan 10:30 efter som jag blev väkt av pappa som sa
"Vakan nu du ska till vårdcentralen klockan 12.30, du måste hinna äta innan vi går"
gick upp gjorde mig i årdning gick till köket åt "lunch"
Runt klockan 12 så började vi att gå till vårdcentralen, vi var där lagom innan 12.30. vi gick och satt oss i vänt rumet. så kom läkaren. enligt läkaren så har jag inte brutit något som tur va sa han, mamma och pappa bara vilken lätnad.
läkaren sa det kommer bli helt frisk om nångra veckor. Veckor!!!? jaha då får jag stå ut då da!! men som tur är så gör det inte så hjäte ont nu i alla fall XD
på väg hem så började det att regna *Suck* vi tog bussen hem, ut med Zlatan så fort vi var hemma :S regnade fortfarande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0