Torsdag 16 Juli

Vaknade klockan 8 igen... fixa små syskonen, frukost och de o.s.v. Jag gick ut med Zlatan till Hundgården, vi var vell där ca 1 timme eller nåt typ.



Kom hem och väntade tills mamma att hon skulle komma hem, jag och Andres gick med mamma och handlade mat, mamma ville ha våran hjälp lixom.

Vi var hemma innan klockan 1 nån gång.

när vi nyligen hade kommit hem så ringer min telefon "Keny". Det var Jennifer som ringde. hon frågade om jag ville med ut till stallet och rida Selma (Jennifers häst), jag bara visst :D jag gör ju inget just nu XD
Jag rida Barbacka det gick jätte bra i början tills jag ramlade av da :P 2 av 3 gåneger som jag har ridit Selma.

 
Bilderna är från föra gången jag red Selma, (Enda gången jag satt kvar i alla fall xD *Stolt* )

Klockan var 16.30 så började jag gå till Michi för att sedan åka till Filmstaden och se Harry Potter - och Halvblodsprinsen. Filmen började klockan 18.00 att spelas. Filmen var mycket spänande, den tog slut klockan 20.30 nångång. Filmen var super BRA!!!



Efter filmen så började jag och Michi att gå mot Busshålplatsen så gott det gick, det tog sin tid.. Mitt fel XD vi hade tänkt att gå ut med hundarna till sammans



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0