Lördag 19/9-O9 ~Flumsig Tjej-kväll~

som det står på Rubriken så var det en väldigt flumsig tjej-kväll hos Mich xD Det var Jag,Tesan,Frida och Mich XD vi var och hoppade studsmatta först innan vi gick till HC efter som Frida ville till MC heheh efter det så fick vi till Mich igen. det såg ut som om vi var fulla eller något efter som alla som åkte förbi tittade konstigt på oss men vi ignorerade det lixom :D då var vi hos Mich vi satt och smaskade i oss kex, cips och dricka :P Den som såg fullast av oss fyra var Tesan XD han hade drukigt coola blandat med..................... Appelsin-juice :P

Tyvärr så kan jag intte ladda upp några bilder... efter som det inte blev några bra bilder med mobil.

sen var Frida tvungen att cykla hem så det blev bara Tesan,Michi och jag kvar :P + hundarna da (Zlatan och Kiara). Lixom så sitter vi tre och pratar och så plötsligt så börjar Kiara och skälla vid grinden så tänker v Zlatan är ju innanför lixom men så hör vi lixom att Zlatan skäller utanför? jag och Mich tittade på varandra och sprang ut till gatan och se vart Zlatan hade tagit vägen... han sprang ju lixom efter Michi's katt. vi fick tag på honom igen tog med honom till Mich och skulle sätta som och snacka med Tesan igen men tror ni inte att han hoppar över staketet i gen eller? men som tur va så var inte katten där cå han kom till backa ´när vi ropade :D då tänkte vi att vi flyttar på solarna och läger som vid grinden så att han inte kan hoppa över. så satt vi och forsatte att flumsa vidare :P Assa kul fan!  men tyvärr så närmade sig klockan 22.00 så då började jag och Tessan att begeos hem åt :S tyvärr...

Vi får göra om det :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0