Lördag 5/9-O9

Tja!
jag har inte uppdaterat min blogg på ett tag nu...
sorry för det, jag har haft annat på tankarna så
jag har inte haft lixom lust att skriva i bloggen. Jag
har tänkt att blogga lite da :P mina dagar är
ganska lika danna men aja...

Idag har jag tänkt att villa upp mig efter den jobbiga
veckan i skolan... Jag tycker det är tråkigt att gå till
skolan, det ända roliga med skolan är de roliga
lektionerna som Bild och Musik. Men skolan blir ändå
inte så tråkigt, det är ju av att jag har dom bästa
sötisarna med mig i skolan :D Jennifer, Sandra och
Linda <33 Älskar er fan!!

Nu ska jag vell berätta vad jag har gjort i dag da..
vaknade klockan 8, tänkte sova mera men nejda det
gick ju inte... då var det ju att äta frukost, hopp i
duschen och sen ut med Zlatan :D Var ute ca 1 ½
timme, vi gick den vanliga rundan, mot
Navestadsskolan och sedan runt Guld-ringen, gick
sedan till Hundrastgården efter som vi går förbii den.
Sen var det vell att gå hem typ. klockan är 13.00 då
 var det att äta :P efter jag hade ätit så badade jag
Zlatan x3

 
 
sen var det ju att tårka honom ganska noga innan han
går ut från Toaleten.. annars så blöter han ner vardags
rumet. När jag var klar så gjorde jag inte så jätte
mycket, satt vid datorn, ut med Zlatan och sen gloo på
TV.. det är vell vad min dag har varit i dag i alla fall. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0