Tisdag 8/9-O9

Idag är jag sjuk :( *Tråkigt*  jag har
tagit det lungt sovit för det mästa av
dagen.. runt 11 så säger mamma gå
ut och ta lite frisk luft, jag tänkte
lixom en lite sväng ut gör vell inte
det är vell bara bra om jag går en
stund. Tog med mig Zlatan så att
jag skulle slippa gå själv. vi var vell
ute 3 en kvart typ. då var det vell att
äta något efter som jag måste...
sen satt jag och tittade på TV 
Kanal 3 "Amerikan next top-model" 
jag tycker såna program är bra xD
efter att jag hade ätit så var klockan
12 typ. kände att jag började må lite
bättre, så tänkte jag att jag kunde sitta
och plugga lite efter som vi har
Engelska-glossor och So-Prov (Geografi)

Runt klockan 15.00 så gick jag och Andii
och hämtade Obii på dagis, vi var hema
vid 15.30. efter det så har jag inte gjort så
mycket pluggat vart ute lite och åter igen
pluggat lite.

nu sitter jag här och väntar tills klockan är
21.00 för då ska det vara säsongsstart av
"ANDRA AVENYN" börja. har längtat som
fan till denna dag xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0