1 september 2010

nu ni ska ni få veta hur det har gått i gymnasiet det senaste dagarna^^

det har varit super med min nya klass, jag började i klass H10H super
cool klass. I klassen är vi 19 tjejer och 1 kille^^ alla i klassen går super
bra ihopp. 

vi har varit på Kolmården


på bilden: Jag(lejon), Frida(Zebra), Erika(Giraff), Marcus, Agnes(apa 1 Högst upp),
Emma(apa 2 brevid apa 1), Amanda(Apa 3 under apa 1&2), Malin(Tiger),
Felizia(Struts),

   

Vi har varit utte med Getter ^^

 

Det är jag och Lovisa som går med getterna Buster(med stora horn) och Kajsa. supper skoj

Vi har ven varit upp en heldags utflykt med de som går i H09Ha allså 2:orna.
vi fick ha med oss hundarna ^^ Lixom två hund klasser så klart Hundarna
skulle med ^^ Jag tog inga bilder tyvärr men det kommer att komma lite från den
 dagen ^^ men det var fett roligt XD









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0