Stockholms Hundmässa!

Idag har jag varit på stockholms hundmässa med Emma, och även varir med Frida på mässan. Dagen har varit super, lite jobbigt att vakna tidigt men det kan jag leva med. Det är inte varje dag det är Stockholms hundmässa ^^ vi kollade på Freestaylen, utsällningar och i stånden där det fanns massa man skulle kunna köpa :D jag köpte ett halsband till Zlatan och en Julklapp till Obii (lille bror). såklart så skulle man passa på att inviga min kamera ordentligt under mässan ^^ jag har även kommit fram till att Zlatan är typ som än Jätte jämfört med Huskysarna som var på mässan, dom var ju pytte småå :P


Akita Inu (Tora-ge (Silver randig)  <--- Vill ha


Akita Inu (röd)  <--- Vill ha


Siberian husky   <--- sjukt fina ögon!


Alaskan Malamute


Nova Scotia Duck Tolling Retriever "Tollare"


Siberian Husky


Belgisk Vallhund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0