3 februari 2011

í dag har det varit en rolig dag i skolan xD det började med att jag och Loppan gick på Elevrådet, det var inte så farligt som jag hade tänkt mig :P haha :) vi missade en del av engelska lektionen, aja det gör inget :D efter det var det APU-kunskap men det blev ingat så vi gick upp till hagen med hundarna. :D


Molly & Lexhii


Molly, Zlatan & Lexhii


Lexhii, Molly & Zlatan


Zlatan & Yatzie


Molly, Zlatan, Yatzie, Lexhii & Tindra


Yatzie, Molly, Zlatan, Lexhii & Amanda


Från vänster: Tindra, Lexhii, Zlatan, Yatzie & Molly


Molly, Yatzie, Lexhii & Zlatan

det hände väldigt mycket i hagen XD det är så roligt som vanligt och se hundana leka i hagen <3



Zlatan och Molly fick sitta tillsammans i Zlatan's och Billie's box medans vi hade genomgång om parasiter som kan drabba hundar i undersökning salen. Sen fick vi göra hälsoundersökning på två hundar :D jag jobbade ihop med Emelie och Felizia, vi gjorde hälso kontrol på Molly & Lexhi, det gick super bra :D

nu kommer det lite bilder som togs under lektionen xD

   

  

  

vi fick sluta tidigare från lektionen, gud va skönt :D efter lektionen så gick Jag, Emma, Emelie, Emma, Amelia och Adam till hållplatsen för att ta spårvagnen :D


Molly

 
Zlatan & Yatzie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0