Kattvård

som det står ovan så har vi haft i dag kattvärd :D jag fick låna min grannes katt Missa, vi fick göra hälsoundersökning och bada katterna. ibland så undrar jag hur läraren tänker, på lektionen så hade vi två katter. jaa.. inte så bra igentligen att det är så få lixom, men förövrigt så har det gått super bra :D bättre än vad jag trode som jag ska vara ärlig ^^
 
nu kommer det lite bilder fån lektionen.


Missa



detta är Amelias katt :D kommer inte ihåg vad han hette.. tyvärr

  


igentligen så tycker jag inte om att ladda upp bilder på mig..
men denna kunde jag bjuda på XD

Katt bad


Missa

Missa efter bad :D

Emelie och Missa :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kissen heter Safir!!!! :9

2011-02-11 @ 11:10:38
URL: http://vovventindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0