2o Januari 2o11

det var ett bra tag sen jag skrev i min blogg känner jag ^^
jag ska försöka att uppdatera så ofta jag kan xD

Lite som har hänt i dag vi hade Engelska, Apu-kunskap *Tråkigt*
dagens höjd punkt var hund och katt vården :) äntligen
fick vi göra något som hade med Hundar att göra, vi har inte direkt
haft så många lektioner som vi har använt oss av våra hundar ^^
men det är ju kul att vi får ha lektion med dem
*Yey*

Nu till Dagens höjd punkt, vi fick göra hälsoundersökning och
bada några hundar, man skulle jobba i par XD jag Jobbade med Böönan (Linda).
vi jobbade med hundarna Stig coh Zlatan ^^
jag tyckte det gick super bra xD

Så Zlatan var Jätte fin efter skolan i dag :D lixom slapp
att bada honom hemma XD haha :)
tyvärr så har jag inga bilder från i dag.. ångar mig att jag inte fotade :(
aja ska ta med kamera till nästa hund och katt vård xD



så jag bjuder på en gammal bild på min Älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0