kort skol vecka 30/5 - 1/6

då var det att komma tillbaks till skolan igen... tråkigt att det är skola men kul att träffa alla i klassen som gör att man står ut med skolan :) tur att man har en sån underbar klass ^^

Idag (Onsdagn 1/6)
så var det skola som vanligt... Jag och Zlatan fick ovanligt sällskap hem i dag :) det var nämligen så att jag var Hundvakt åt Tindra ett tag i dag xD det gick super bra! min mamma och lille bror tyckte om Tindra , Spec Obii (min lille bror 6år) ^^


Tindra


Tindra & Zlatan busar i vardags rummet ^^


Tindra


Tindra


Zlatan & Tindra


En trött Zlatan <3


Kommentarer
Postat av: manda & Tindra

Du är jättesnäll Dillan, tack. Fina bilder!!!

2011-06-02 @ 13:28:00
URL: http://vovventindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0