24 Mars "Hund & Kattvård"

idag har Zlatan hängt med till skolan för att vara med på hund & kattvården, vi cyklade till skolan det tog oss 30-35 min att ta oss till skolan :) kommer att forsätta med att cykla med Zlatan till skolan nästa vecka då hundarna får vara på skolan som vanligt xD men i alla fall, som jag redan har skrivit så hade vi hund & katt vård, vi fick kamma hundarna (Zlatan behövde det), klipte klor, klipte lite päls från tassarna för att det skulle få form och sedan bada ^^ nu vet jag vad jag skulle behöva för att hantera Zlatans päls, jag behöver bla en coat king


Coat king

Nu kommer det lite bilder från hund & kattvården


Zlatan


Elsa



Benji


Tindra


Kiara


Tindra


Zlatan med en fin roset :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0