25 mars "Hund Shopping"

efter skolan åkte jag, Zlatan, Amanda, Tindra, Emma och Elsa till den ny öppnade arken butiken i Ingelsta och tittade runt, vi gick även till Djurmagazinet och Grizzly. jag tittade om det fanns en Coat king i någon av djuraffärerna men det fanns bara i Djurmagazinet.. men tyvärr kunnde jag inte köpa den, den kosta lixom över 300kr :S *suck* aja ska se om jag hittar på ett biligare ställe. Jag köptei alla fall en namnbricka till Zlatan, passade på när det var billigt, den kostade 59kr det brukar annars kosta 100kr och jag köte även ett kilo lösgodis åt Zlatan ^^ Jag passade också på att väga honom, Zlatan har gått up 1kg xD va glad jag blev ^^ det är ett tecken på att maten funkar som han får  ^^

jag tänker på sommar när jag ser denna bild! vill ha sommar!!!

Zlatan när han var liten putte nutte Valp <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0