Friluftsdag "Jakt"

som ni ser på rubriken så var det friluftsdag på skolan och vi hade jakt, inte alla men de som ville  jag var en av dem ^^ då var det att mötas i skolan klockan 9 för att åka, vart vet jag inte ^^ jag satt med Amanda på bussen.
när vi var frame så blev vi indelade i 4 grupper. jag hamnade i grupp 1, med Amanda, Emilia och Karin och några fler. vi fick prova på lite olika jaktgevär. super kul, det var lite leskigt i början, men det gick super bra ändå ^^ det ända är vell att jag har nu ont i axeln, inte riktigt axeln men vid axeln vad det nu heter xD haha

Det var en super rolig dag, länktar tills vi har Jakt & viltvård ^^



Amanda


Meeee ^^


Amanda


Emilia


Karin


Amanda


Meee igen xD


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, visst kommer vi ha kul på jakt och viltvården! :)

2011-03-09 @ 18:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0