Långa skogsprommenader

i helgen har jag och Zlatan varit på en hel del långa skogsprommenade :D det är så sofft om jag ska vara ärlig, gå där i skogen med musik i öronen och en lugn Zlatan som går brevid och är helt cool lugn och inte drar :) det är livet ^^ jag och Zlatan stötte på en hel del intressanta personer som gick med sinna hundar ute i skogen, vi träffade på ett par med två hundar, en border collie och en Engels springel spaniel :) vi släppte hundarna en stund i skogen så att de fick leka inna vi gick vidare ^^ Zlatan vart jätte glad :) ma får hoppas att man stötter på dom någon mer gång ^^. vi stötte även på en orm som låg i skogen, jag mistänker att det är någon typ av snok men har ingen aning, så jag gick inte nära den.


Orm


Zlatan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0