20/9 ^^

i dag har det varit en helt okej skol dag, dagen började med idrott, sen svenska och slutade med hund i människans tjänst.

vi åkte på utflyckt på sista lektionen vi var ute och spårade med hundarna i någon skog. vart ingen aning ^^ jag blev för vånda för hur bra det gick att spåra med Zlatan med tanke på att det lixom var första gången och brukar inte vara så duktig på att spåra fram saker :P men han visade att jag hade fel angående det ^^ haha.

först så la i godis spår där vi skulle spåra, så lät vi godiset ligga där så att vi kunde gå ditt lite senare med hundarna så att de fick spåra lite. under tiden så körde vi personsök, det gick ganska bra om jag ska vara ärlig ^^ duktig wowe jag har :)
efter fika pausen så gick vi till vårt godis spår, det gick super Zlatan lämnade inget godis, han var fokuserad till 100% det gick inte så fort men han lyckades att följa hela spåret! :D känns toppen lixom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0