2/9 xD

Ja ni xD det har vatit ganska dåligt med uppdateringen på bloggen -.-''
hade inte så himmla mycket lust att blogga under sommarlovet :P
det fanns massa annat som kom före ^^
men jag ska försöka att blogga så ofta som jag kan ^^ 

i dag har det varit en helt okej dag i skoolan :) på morgonen hade vi jakt och viltvård vi åkte på utflyckt och fick prova på att skjuta med ett jaktgevär, som jag just nu inte kommer i håg vad den heter ^^ vi skulle skjuta på ett plank som vi hade ritat prickar på, av alla som skjött så var det tre som träffade sin prick XD jag ska vara glad och med dela att jag och Amanda var två av dem tre som klarade att träffa :) är sjukt stolt över mig ^^ vem kunnde ha trott det?  

på eftermidagen så hade vi lite aktivitet med det nya hund:ettorna :) jag tyckte att det var roligt dom var helt okej, mycket prat glada :) vi hade även fika tillsammans båda klasserna, Mich och Emme var så snälla som bakade åt alla :) super gott


Kommentarer
Postat av: Amanda & Tindra

Duktigt av dig att skriva på bloggen! :D

2011-09-03 @ 16:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0