Lång promenad i skogen :D

som ni ser på rubriken så har jag varit på lång promenad i skogen med Michelle och Ida och hundarna ^^ det hara varit en mycket rolig och spänande promenad ^^ under våran promenad så var vi väldigt lätt roade, en Ispöl var super rolig att hålla på vid ^^ det tyckte vell hundarna jag med anntar jag, springa efter pinnar på isen var ju kul ^^ vi släpte hundarna på fältet ute i skogen, efter ett tag så tyckte jag att det var dags att jag kopplade Zlatan, vilken tur att jag gjorde det när jag gjorde, för att det kom två älgar springandes över fältet. tur att han var kopplad just då annars vem vet vad Zlatan skulle få försig, känner jag han väl så skulle han antagligen springa efter älgaran. som jag har sakt innan vilken tur ^^ bdet blev även lite fotande när vi var i skogen, det var ett sånt fint fotoväder så då var det bara att passa på ^^


Kiara och Zlatan


Zorro


Kiara och ZLatan på Isen


Zlatan på Isen


ÄLG (suddig bild)


ÄLG (Suddig bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0