Taichi's story Ch1 page 4

det går framått :D det blev fler bilder, hela 8 bilder på denna sida ^^ helt otroligt, från början var det tänkt att bli 4 bilder :D har övat lite med bakgrunden, jag blev nöjd med vattenfallet på första bilden. granarna vart katastrof -.-" jag kan inte rita träd... det blir ju att jobba mer på det. ännu en sida är på väg, ska försöka att bli klar med den denna vecka. för veckorna 5,6,7 kommer jag ha APU (Praktik) och kommer inte ha så mycket tid till att hålla på med serien under den tiden. jag kommer att ha praktik i linköping på Tassarnas trim ^^ som ur är så är det lov vecka 8 så då har jag gott om tid ^^ då blir det några extra sidor ^^


Ch 1 page 4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0