Taichi's Story Chapter 1 page 1

Yey! nu kom det två nya sidor!! det tog mig typ 3 dagar att skisa, fixa och färglägga XD är så stolt över mig! specielt över resultatet på framsidan av första kapitlet! :D ni undrar kanske vaad min serie kommer att handla om ^^ jag kan ta det lite kortfattat.

Taichi's Story
Taichi är den varg/drak hybrid, han fördes bort från sin biologiska familj och bor nu med ett varg par och deras valp. vi kommer att följa Taichi under sin uppväxt och de hinnder som kommer i hans väg. i denna historia så är Vargarna och Drakarna dödliga fiender, då undrar ni säkert hur kommer det sig att Taichi är en blandning av dess två varelser. under Kriget som berättades i första delen av serien så var det 9 nationer som var inblandade, efter flera hundra år så har det förändrats, nu är det inte 9 nationer utom 3. Nationerna är Demonerna, Människorna och alla andra varelser, de tre nationerna är de dominerande i världe. Tyvärr så kommer jag inte berätt så mycket mer om historian, svar på frågor kommer att komma fram längre fram i historian ^^





page 1

OBS! Nästa sida kommer att komma inom kort, jag ska försöka att göra minst 1 sida i veckan, det kanske inte änns blir 1 i veckan. Det kommer bero på hur mycket skolan tar upp av min tid. Men ska i alla fall sattsa på 1 sida i veckan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0