Back on track!! Taichi's story!!! 2 page on the way

skanern som förut inte gick att använda går nu att använda!!! så nu blir det att fortsätta med min serie som har ståt still under en period nu p.g.a att skanern inte gick att använda :) men i alla fall, har hållt på under helgen och ritat, har 2 sidor som är på G. det är lite att färglägga och att skriva på sidan så är dem klara ^^ förhopningsvis så är dem klara väldigt snart!
 
lite smyggtittar på de 2 sidorna som jag håller på med xD ska jag vara ärlig så är jag sjukt nöjd med resultatet så här långt på sidorna. övning lönar sig, bilderna ser mycket bättre än de första sidorna i serien, blir antagligen att göra om de första sidorna i serien så att de blir bättre! men det får väll bli när tiden finns :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0