Praktik v35-v37

som ni ser på rubriken så har jag haft praktik i 3 veckor. jag var på söderköpings hunddagis och pansionat, har haft det super bra där hos hundarna och personalen. kommer sakna stället... har i alla fall fått hålla på med massa hundar under veckorna gått promenader både långa och korta rundor. kommer sakna vissa hundar specielt, mina promenad polare som var med mig då jag villse i skogen i början xD har inte så bra lokal sinne i nya områden, men i alla fall vi kom tillbaka till slut :) då var både jag och hundarna ganska trötta xD finna minen. arbets tiderna var helt okej, v35 + v36 så började jag kl.9.30 och slutade ca 15.40 för att hinna med the buss. v37 så började jag vid 8 och slutade 15.40. började tidigare sista veckan efter som jag fick ha ansvaret för ett av hundhusen som finns där. då är det mitt ansvar att se till att alla hundarna i huset kommer ut och får promenad FM och EM, kolla så att alla har vatten, städa och ge mat till de hundarna som ska ha.
 
fick höra av chefen att jag har varit en av de bästa praktikanterna som de någonsin har haft, så glad jag blev när jag fick höra det! <3 klockren jag är!!!!
 
bilderna har inget att göra med Praktiken :) men det får ni leva med.
 
I alla fall jag och Ida var ute med hundarna då hittade vi soff kuddar ute på fältet, Zlatan tyckte att dem var jätte roliga att leka med ^^ lätt roade Hund!!! det är Zlaaay!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0